I want to be like fairy...
Sprzedam Cesję Leasingu Ranault Master 2.3dci 150KM - 8EP, GWARANCJA!
Pierwszy użytkownik (Firma transportowa)
Proszę sprawdzać również inne moje aukcję, nie wszystkie samochody są jeszcze wystawione dlatego proszę dzwonić.
Oddam Leasing Plandeki 8EP Renault Master,
wymiary skrzyni: 4,2x2,2x2,29h
spłacone 22 rat, zostało 13 po 2942 zł Netto,
odstępne 21250 zł netto
(W RACIE LEASINGOWEJ OC + AC DO KOŃCA
LEASINGU WARTOŚĆ OKOŁO 6000ZŁ)
Podana cena zawiera koszty Leasingu, AC/OC do końca trwania umowy Leasingowej ba bardzo korzystnych warunkach!
Samochód w 100% sprawny, serwisowany tylko w ASO,
!!! Nadal posiada GWARANCJĘ PRODUCENTA !!!
Więcej info pod tel.
(Oprócz tego Mastera mam jeszcze kilka inny Reno Masterów Blaszek i Plandek gdzie są do przejęcia Leasingi więcej info pod telefonem)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfRQDr.html
Renault Master Renault Master 2012 plandeka 8ep 1.wł salon RP
RENAULT MASTER 2.3dCi 150KM PACK CLIM Plandeka 8ep kolor czerwony
6-biegowa skrzynia biegów
rok produkcji 2012, data pierwszej rejestracji 29.06.2012.
Wyposażenie mojego samochodu to:
*ABS/ESP
*komputer pokładowy
*klimatyzacja automatyczna
*ogrzewanie postojowe
*kabina sypialna
*skrzynia narzędziowa i zbiornik na wodę
*elektryczne szyby
*elektrycznie i podgrzewane lusterka regulowane lusterka (długie)
*czujnik deszczu, czujnik zmierzchu
*poduszka powietrzna
*immobiliser
*centralny zamek, RADIO CB
*wspomaganie kierownicy, tempomat, ogranicznik prędkości
*sterowanie radiem i telefonem przy kierownicy
*bezwypadkowy, ale drobne uszkodzenia się zdarzyły – proszę czytać opis!
*serwisowany w ASO do 350.000km (do zeszłego roku) – ostatnie 2 przeglądy u mojego mechanika
*auto z polskiego salonu – Renault Tandem Będzin – historia serwisów i napraw do sprawdzenia po numerze VIN
A teraz kilka uwag do tych, którzy lubią znać prawdę o samochodzie i nie chcą tracić czasu na wycieczki z nerwowym finałem.
PRZEBIEG:
Otóż ten samochód został przeze mnie kupiony „do pracy”. Tak czynią w ogromnej większości posiadacze takich pojazdów. Zatem historie o przebiegu rzędu 120.000-200.000km należy włożyć między bajki, pomiędzy „Poczytaj mi mamo”, a baśnie braci Grimm.. Mój samochód przejechał ok. 417000km. Dużo? Nie sądzę… raczej przeciętnie… Osoba prywatna przejeżdża rocznie ok. 30.000-40.000km… co daje przez 4 lata 160.000. Zatem nie muszę chyba dalej drążyć tematu? Ale oczywiście, jeśli ktoś będzie się z tym lepiej czuł, cofnę licznik na 100.000km… nawet na 50km! Będzie salonowa nówka!
EKSPLOATACJA:
Ten samochód miał dwóch kierowców od nowości, w tym jeden przez ponad 300tyś – mój ojciec. Każdy z nich otrzymywał premię za oszczędną jazdę, czyli spalanie poniżej ustalonego limitu (12litrów to max). Znaczy to, że w interesie kierowcy leży jazda ekonomiczna. Samochód nigdy nie był przeładowany, zawsze traktowany tak, jakby należał do kierowcy. Moja firma świadczy usługi transportowe oraz handluje międzynarodowo dość osobliwym towarem (branża: obuwie sportowe), więc ładunki nie są nigdy ciężkie. 95% przebiegu auto pokonało po UE.
STAN FAKTYCZNY:
Jeśli oczekują Państwo stanu salonowego, to przykro mi. Auto nie jest w stanie idealnym, nie będę wypisywał idiotyzmów, jak to mają w zwyczaju czynić handlarze. Samochód w mojej firmie musi spełnić jedno podstawowe kryterium – ma być niezawodny, sprawny. A zatem zadbany. Ma być czysty, serwisowany, ale i prowadzony przed fachowca, a nie motoryzacyjnego dyletanta. Niemniej – co wydaje się być logiczne – każdemu zdarza się uszkodzić auto na parkingu, zadrapać lakier, otrzeć się o jakąś przeszkodę czy wreszcie mieć pecha i postawić auto obok jakiegoś nieudacznika pod Biedronką. Zatem żebyśmy mieli jasność – i w tym przypadku cud się nie wydarzył. Przygody… no były i przygody…
Stan licznika – 500km – jakiś debil najechał na tył – uszkodził zabudowę – wszystko wymieniono w Renault - Tandem. Potem było kilka zadrapań – ślady są do dziś – maska z przodu (wgniotka), lewe drzwi, błotnik, zderzak – wgniotka i zadrapanie. Poza tym stan jest OK. Auto bardzo zadbane, nie jest zniszczone w środku. Widać, że kierowca nie był śmierdzielem. Gdyby był, pracowałby gdzie indziej…
Jak napisałem – było serwisowane. U mnie wymiana oleju i filtrów do 20.000km, klocki, tarcze, opony – tu nigdy nie było oszczędności. Dzięki temu auta się nie psują. W ciągu ostatnich 7miesięcy wymiana sprzęgła, dwumasy. Za kilka tysięcy km można wymienić olej. Auto nie wymaga napraw, praktycznie jest gotowe do pracy. Jeśli kupujący będzie miał jakieś życzenia, postaram się wyjść naprzeciw.
Chętnie napiszę więcej o aucie, ale tu w ogłoszeniu ilość miejsca jest ograniczona... Zatem więcej na mail lub telefonicznie.
CENA:
45.000 netto + VAT (do rozsądnych negocjacji)
Proszę właścicieli komisów, aby nie dzwonili. Nie wstawię auta do komisu.
Kontakt: Damian + (do 14.07.2016. jestem do dyspozycji - potem do dyspozycji będzie mój brat – Przemek +.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgvAix.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljasekupa.opx.pl