I want to be like fairy...

VW silniki NA Części Benzyn ,AUC oraz AEF-DIESEL POLO 1900 na częś
AUC-50 KM POLO MPI - 1000 POJ. 2000R złapało panewkę na wale,ROZRUSZNIK ITD.---[[[ głowica sprzedana ]]]



1900 DIESEL POLO 1997 R. pękł wałek rozrządu --JEST POMPA I WTRYSKI-- CAŁY DÓŁ --ALTERNATOR,-ROZRUSZNIK,POMPA WSPOMAGANIA- ITD.



CENY DO DOGADANIA.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID2TGzd.html



FILTR OLEJU FILTRON OP 525 AUDI VW VOLVO OP 525
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:


Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności


Filtr oleju FILTRON OP 525



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 94 mm


- B - 72 mm


- C - 62,5 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka___________
Model___________
Typ___________
Silnik___________
Produkowany___________
Uwagi___________
ARO
ARO 10
1.6TD
VW TD
1980/1 ->
-
AUDI
AUDI 80
1.6 D
JK
1980/8 -> 1991/8
-
AUDI
AUDI 80
1.6 TD
SB
1986/9 -> 1991/8
-
AUDI
AUDI 80
1.9 D
1Y
1989/8 -> 1991/8
-
AUDI
AUDI 80
1.9 TD
AAZ
1991/9 -> 1994/12
-
AUDI
AUDI 90
1.6 TD
CY
1984/8 -> 1987/9
-
AUDI
AUDI 90
1.9 TD
-
1987/4 -> 1991/9
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D
CN
1978/8 -> 1979/2
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D
CN
1979/3 -> 1988/7
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D Avant
CN
1978/8 -> 1979/2
-
AUDI
AUDI 100
2.0 D Avant
CN
1979/3 -> 1990/11
-
AUDI
AUDI 100
2.5 TDI
1T
1990/1 -> 1990/11
-
AUDI
AUDI A4 (B5/8D2,8D5)
1.9 TDI
AJM
1995/1 -> 1999/3
-
AUDI
AUDI A6
1.9 TDI
1Z
1994/6 -> 1996/6
-
AUDI
CABRIOLET
1.9 TDI
1Z
1995/6 -> 1996/6
-
SEAT
ALHAMBRA
1.9 TDI SE
1Z
1996/4 -> 2000/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 D
1Y
1996/1 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 D CLX
1Y
1993/10 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 D Turbo
AAZ
1993/10 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 SDI
AEF
1997/3 -> 1999/6
-
SEAT
CORDOBA I
1.9 TDI
AHU
1996/8 -> 1999/6
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
AEF
1993/3 -> 1997/2
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
1Y
1994/10 -> 1999/8
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
AEF
1997/3 -> 1999/8
-
SEAT
IBIZA II
1.9 D
1Y
1997/3 -> 1999/8
-
SEAT
IBIZA II
1.9 SDI
AEF
1993/3 -> 1997/2
-
SEAT
IBIZA II
1.9 SDI
AEF
1997/3 -> 1999/5
-
SEAT
IBIZA II
1.9 TD
AAZ
1993/3 -> 1999/8
-
SEAT
INCA
1.7 D
AHB
1996/9 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 D/SDI
1Y
1995/11 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 TDI
AHU
1996/9 -> 2004/2
-
SEAT
TERRA
1.3 D
MN
1990/3 -> 1994/12
-
SEAT
TERRA
1.4 D
1W
1990/1 -> 1995/12
-
SEAT
TOLEDO I
1.9 D
AAZ
1991/5 -> 1999/3
-
SEAT
TOLEDO I
1.9 D
1Y
1991/5 -> 1999/3
-
SEAT
TOLEDO I
1.9 SDI
AEY
1995/12 -> 1999/3
-
UAZ
469
2.5 TD
VM
1986/4 ->
-
UAZ
469
2.5 TD Dacar
VM
1986/4 ->
-
VOLKSWAGEN
GOLF I
1.5 D
CK
1976/8 -> 1980/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF I
1.6 D
JK
1980/8 -> 1983/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF I
1.6 TD
CY
1982/3 -> 1983/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 D
-
1983/8 -> 1987/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 D
-
1987/8 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
JP
1983/8 -> 1987/7
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
JP
1987/8 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
SB
1989/4 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF II
1.6 TD
1V
1989/8 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
GOLF III
1.9 D
1Y
1993/9 -> 1997/7
-
VOLKSWAGEN
JETTA I
1.5 D
CK
1979/8 -> 1980/7
-
VOLKSWAGEN
JETTA I
1.6 D
JK
1980/8 -> 1983/12
-
VOLKSWAGEN
JETTA I
1.6 TD
CY
1982/3 -> 1983/12
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 D
JP
1984/1 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 TD
JR
1984/1 -> 1989/6
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 TD
SB
1989/4 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
JETTA II
1.6 TD
1V
1990/1 -> 1991/10
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32/33)
1.5 D
CK
1977/8 -> 1980/7
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32B)
1.6 D
JK
1980/8 -> 1988/3
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32B)
1.6 TD
CY
1982/4 -> 1988/3
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (32B)
1.6 TD
RA
1986/5 -> 1988/3
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.6 TD
SB
1988/8 -> 1993/9
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.9 D
1Y
1989/5 -> 1993/10
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.9 TD
AAZ
1991/3 -> 1997/5
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3A2/5)
1.9 TDI
-
1993/10 -> 1997/5
-
VOLKSWAGEN
PASSAT (3B2/3B5)
1.9 TDI
-
1996/10 -> 2000/12
-
VOLKSWAGEN
POLO II
1.3 D Coupe
MN
1986/8 -> 1987/8
-
VOLKSWAGEN
POLO II
1.3 D Coupe
MN
1987/9 -> 1990/8
-
VOLKSWAGEN
POLO II
1.4 D
1W
1990/8 -> 1994/9
-
VOLKSWAGEN
POLO III
1.9 SDI 64 Classic
AEY
1995/12 -> 1999/9
-
VOLKSWAGEN
SANTANA
1.6 D
JK
1981/8 -> 1984/12
-
VOLKSWAGEN
SANTANA
1.6 TD
CY
1981/12 -> 1984/12
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
1Z
1995/9 -> 2000/3
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
AHU
1995/9 -> 2000/3
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
1Z
2000/4 ->
-
VOLKSWAGEN
SHARAN
1.9 TDI
AHU
2000/4 ->
-
VOLKSWAGEN
VENTO
1.9 D
1Y
1991/11 -> 1998/10
-
VOLKSWAGEN
VENTO
1.9 SDI
-
1997/4 -> 1998/10
-
VOLKSWAGEN
VENTO
1.9 TDI
AHU
1993/9 -> 1998/10
-
VOLVO
240
2.4D
D24
1978/8 -> 1993/8
-
VOLVO
740
2.4D
D24
1984/8 -> 1990/7
-
Maszyny robocze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
SCHAEFF
H-SERIA
HML15A
3L 30S
1980/1 ->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MULTICAR
25
25 1.9D
VW-1Y
1991/1 ->
-
SEAT
INCA
1.7 D
AHB
1996/9 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 D
AEY
1995/11 -> 2004/2
-
SEAT
INCA
1.9 TDI
AHU
1996/9 -> 2004/2
-
VOLKSWAGEN
CADDY I
1.6 D
JK
1982/8 -> 1990/7
-
VOLKSWAGEN
CADDY I
1.6 D
ME
1990/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
CADDY II
1.7 SDI
AHB
1996/7 -> 2004/1
-
VOLKSWAGEN
CADDY II
1.9 SDI
AEY
1995/11 -> 2004/1
-
VOLKSWAGEN
CADDY II
1.9 TDI
AHU
1996/9 -> 2004/1
-
VOLKSWAGEN
CARAVELLE
1.9 D (T4,70)
1X
1990/9 -> 2003/6
-
VOLKSWAGEN
LT 28
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 28
2.4
1E
1983/1 -> 1988/9
-
VOLKSWAGEN
LT 28
2.4
1E
1988/10 -> 1996/6
-
VOLKSWAGEN
LT 31
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 35
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 35
2.4i
1E
1989/8 -> 1996/6
-
VOLKSWAGEN
LT 40
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 45
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 50
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
LT 55
2.4
DL
1982/12 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6 D
CS
1984/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6 TD
JX
1984/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.7 D
KY
1986/10 -> 1992/7
-
Ciężarowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MAN
13-SERIA
13.136U
D0216MXUL
1972/8 -> 1981/12
-
Ciągniki
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FENDT
FARMER
105
D226-4
->
-
FENDT
FARMER
106
D226-4
->
-
FENDT
FARMER
108
D226-4
->
-
FENDT
FARMER
311 Turbo
TD226-B6
1993/9 -> 2001/12
-
FENDT
FARMER
312 Turbo
TD226-B6
1993/9 -> 2001/12
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE
H-SERIA
H20B
VW DIESEL
->
-
STILL
R-SERIA
R 70
VW
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1250
ADG028.B
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1250E
ADF026.2
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1600
ADG028.B
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW1600E
ADF026.2
->
-
ZREMB GLIWICE
GPW-SERIA
GPW2011D
ADG028.B
->
-
Wózki transportowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 12 Diesel
VW
->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 15 Diesel
VW
->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 20
3 L79
1966/2 ->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 20D
3 L79
1966/2 ->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 25D
3 L79
1966/2 ->
-
Lokomotywy
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
BUMAR-FABLOK
400-SERIA
SC
DEUTZ
->
-
Kompresory
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 85 WD
-
->
-
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 100 WD
-
->
-
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 140 WP
-
->
-
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 175 WPD
-
->
-
INGERSOLL-RAND
PW-SERIA
PW 85 WD
-
->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7068 - WIX, PP-8.7A - Sędziszów, H17W05 - Henghst, OC 51 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach




e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYDBYdvY7ViV7zg9G7wqwHB4ZedDuXvvLemKwvbdbelCSxzuVkbYrO88aHVaWm3jJjNEMGfA0KTjhjkTttqQSTmSYCyo74FerS8=[/DANE_EU]

Link: allegro.pl/-i6076309709.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jasekupa.opx.pl
  • © 2009 I want to be like fairy... - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates