I want to be like fairy...

Dźwignie dźwignia hamulca Vespa Pk Xl nowe chrom
Dźwignie Vespa Pk nowe sprowadzenia każdą część do skuterów retro
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgMx9w.html



Piaggio Vespa PK 50 XL N NUOVA 50 / 75 PX LX LML MOTOROWER
WITAM!

SPRZEDAM VESPA PK 50 XL N NUOVA 50 / 75



Vespa jest wspaniałym zabytkiem włoskiej motoryzacji. Jest to pierwszy model jaki wyszedł w tej linii nadwozia. To prawdziwa gratka dla fanów marki.



Skuter kupiłem w 2014 roku od Włocha w Genui.

Jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce. W Vespie zaraz po kupnie wykonałem niezbędną obsługę serwisową (wymienione na nowe):

sprzęgło + docisk

pierścienie

uszczelki i simmeringi

łożyska na wale + w skrzyni

linki (sprzęgło, biegi)

naprawy wiązki elektrycznej

świece

olej w skrzyni

lusterka

W skuterze założyłem również chromowany klasyczny bagażnik (oryginalny).



Vespa jest wyposażona w:

elektryczny rozrusznik

migacze

klakson

światła

manualną skrzynię biegów (3 biegi)

Wszystkie te systemy są w 100% sprawne.



Skuterem do dnia dzisiejszego przejechałem około 2000 km. Jest to bardzo wytrzymały i niezawodny sprzęt w bardzo dobrym stanie.

Vespa ma założony tuningowy cylinder 75 ccm firmy D.R.

Dodatkowo jako gratis dodaję:

jednoosobowe sportowe siedzenie

przełożenie 3.00 (zwiększa prędkość max)

blokadę

olej 2t na start :-)





Serdecznie polecam, więcej informacji udzielę telefonicznie.

781 - pokaż numer telefonu -
Sebastian

Cena do niewielkiej negocjacji
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh25ed.html


vespa pk50 4-biegi NIE plastikowe XL2 po PEŁNYM remoncie mechnicznym
witam, w związku ze zmianą planów (remont PX alt) rozstaje się niechętnie z fantami do SF.

tu na sprzedaż jeżdżąca zarejestrowana / ubezpieczona z przeglądem vespa pk XL.



NIE jest to plastikowa XL2 na co zwracam uwagę na wstępie!



mankamenty:

- lakier wymaga korekty a przynajmniej konkretnej polerki, drobnych wpyłek

- klakson działa ale słabo (mam gdzieś jeszcze jeden jak znajdę czas podmienię)

- "z rozsądku" należało by wymienić opony



zalety:

- nadwozie w stanie nominalnym brak JKICHKOLWIEK śladów korozji

- silnk po pełnym remoncie (PEŁNYM znaczy PEŁNYM); wał oryginał piaggio (xl2), nowy zapłon oryginał piaggio, łożyska skf zgodnie z fabryczną specyfikacją, przełożenie pierwotne 3,25 ("hiszpańskie"), nowy wydch ii kolektor sito plus, nowy cylinder i tłok DR75, skrzyna wydystansowana, kartery wyszkiełkowane, nowe silentblocki silnika, gaźnikk 16.15 ogarnięty jak trzeba.

- instalacja elektryczna w stani nnagannym

- wszystkie odzesoły sprawn.



pojazd zarejestrowany w PL (vespa pk 50 1992) z ciekawostek nadwozie fabrycznie nie posiada numerów więc można je w przyszłości wykorzystać do innego projektu:)



konkldując - pojazd doo jazdy od zaraz bez żadnych 'ale', pali na 1/2 kopa nawet po przestoju, v-max około 75 km/h.



konfiguracja silnika kwalifikuje go jako wozidełko do spokojnej jazdy (na 4 w okolicach 50 silnik tylko sobie pyrka - nie rusza z pod świateł pierwszy.... coś za coś)



na wszelkie rozsądne pytania chętnie odpowiem, sprzęt dostępny do oględzin w krakowie lub okolicach.



w kwestii ceny - samo ogarnięcie silnika na takim poziomie to więcej niż połowa podanej ceny więc...

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgzcOp.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jasekupa.opx.pl
  • © 2009 I want to be like fairy... - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates